Bröllop

Nu har jag duschat och lagt mig i sängen. Tänkte att jag skulle försöka somna innan tolv idag, jag minns inte när jag gjorde det sist så vi får väl se hur det går.
 
SISTA DAGEN IMORGON SEN LEDIG!


Det blir fredagsmys med fredrik. Är egentligen sugen på att gå ut någonstans, trött på att sitta hemma men jag ska upp ganska tidigt på lördagen för att åka på bröllop ju så hemmakväll blir nog bra ändå. Det är min kusin som ska gifta sig på lördag, guuuuuuuuuuu vad kul det kommer bli!

Min morbrors bröllop förra lördagen var verkligen hur fint som helst. De gifte sig utanför Falun, typ som en slags trädgård eller vad man ska kalla det. En står med små grusvägar och massa olika blommor och träd. Folk åker liksom dit och tittar, sen bredvid är det en lokal som är en restaurang och där åt vi dårå. Jättemumsig mat! Men det var så fint att de gifte sig utanför och hade tur med vädret också, så nu vet jag att jag också vill gifta mig utomhus. Det var inte så stort bröllop eftersom de bara bjudit runt 20 stycken och folk åkte hem ganska tidigt ändå.

Bröllopet imorgon är i kyrkan och efteråt ska vi till en bystuga där festen fortsätter. Ett mycket större bröllop med ungefär 80 gäster, så det är två helt olika bröllop liksom. Men det blir kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0