Att vara vaken och samtidigt sova

Jag är inte helt säker på vad jag vaknade av, men det kan ha varit musiken. Fast, jag hörde musiken ett tag och var fortfarande i min dröm. Typ att det var en låt som en tjej gjort till sin pojkvän. Sen började jag nog vakna till ännu mer när jag tittade på klockan, då såg jag att jag snoozat i 45 minuter och jag kan knappt minnas det. Jag kommer bara ihåg att låten som jag har som väckerklocka spelades upp, i min dröm. Min dröm som var så rörig att jag bara minns bilder utan någon sammanhängning, bara förvirrat. Har också ett minne att jag skrev ett sms när jag hade somnat och sedan vaknat till, nu när jag läste det, minns jag inte alls att det var sådär jag skrivit.

Varje morgon hittils har tiden medan jag snoozar varit helt... jag vet inte, för jag minns det inte. Helt plötsligt så har mitt alarm pågått i en timme och jag förstår inte.
Tycker nästan det är lite läskigt att inte riktigt minnas vad som hänt, bara minnas lite svagt. Typ som när man varit full. När man är halvvaken så är man nästan som full. Det är konstigt det där. Men det viktigaste är väl att jag kommer upp i tid. Nu ska jag göra mig klar för nästsista dagen den här veckan. Hörs sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0