världens fulaste paket?

Jag slog nyss in ett paket. Tänkte visa en bild men jag blev sur, för det är nog det fulaste paket jag någonsin slagit in. Och det var mest papperets fel, lovar.

Vi tar en googlebild ändå tycker jag, ungefär såhär;


Så gulligt. GISSA VEM DET ÄR TILL?! :D


På tal om annat, idag har jag haft ont i halsen och hostan som varit borta ett tag har kommit tillbaka, såååå inte okej! Jag orkar verkligen inte, tur att jag har medicin iallafall. Nu ska jag lägga mig i sängen, kommer nog sova gott inatt.

Kommentarer
Postat av: alexandra

det var nog inte alls papperets fel, haha ;D

och varför kunde du inte visa bild på hur det såg ut så jag fick skratta åt det? :o

2010-01-11 @ 22:47:28
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0