försovit mig!

Godmorgon!

Jag är trött. Jag har försvovit mig. Det blev sent igår med allt smsande men det var det värt! Men idag börjar vi på en helt ny kurs och då vill jag inte vara försenad. Projekt och företagande, det verkar ju vara jättetråkigt ja. Så nu håller jag på att skynda mig jättemycket så jag kan åka med pappa till borlänge istället.

Men som sagt, ingen dator med idag. Så jag tror inte jag kommer skriva mer idag, skriver när jag kommer hem imorgon istället. PUSS!

Och förresten! Vi ska ha roligast ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: alexandra

joooomen han spelade han gustav du vet. som lotta försökte få jossan att gilla! fast det var ju bara i något avsnitt :)

2010-01-24 @ 12:16:15
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0