solig dag idag

Nu ligger jag i sängen, hemma från skolan. Ja, jag är hemma tidigare än vad jag brukar vara men vi hade ingen psykologi så. Jag är trötttrött så jag tänke sova lite innan jag ska göra mig klar för att sedan åka. Så är jag inte så trött ikväll liksom.


Solen sken värsta skönt idag! Efter lunchen satt jag mig ute på typ taket och jag frös inte alls. Mysigt.


Jag och Bella satt och fick vårkänslor när vi såg och hörde hur det droppade vatten från istapparna samtidigt som vi...


...Åt godis!
Och jag ba skulle kasta ut mitt tuggummi genom dörren och träffade fönstret istället och fastnade där! HAHA. (se förgående bild)


Såhär såg det ut när jag förvanlade Bella till en groda.

AJA; tagga ikvälll rå! Hörs nog imorgon, då kommer alexandra hit. Det blir mys med tacos, flm och godis (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0