rödavägen 20 3 trappor upp

Det jag gjorde innan skolan var att hälsa på Linas nya lägenhet. Den var väldigt liten om man jämför med den gamla, men den var faktiskt mysig. Jag gillade den.
Men lite sorgligt blev det också när vi satt inne i hennes nuvarande lägenhet. Jag kom på att det var sista gången jag var där. Det är så många minnen där ifrån. Jag har skrattat och gråtit, varit glad och ledsen. Men mest glad, och mest skratt. All mat vi lagat i köket och alla timmar vi spenderat i sofforna framför tven. Och när man suttit på balkongen på sommaren. Alltså åh, galet vad jag kommer sakna det.



Men jag tror det kommer bli bra i den nya också.

Nu sover vi. Godnatt puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0