parken imorgon

Nu har jag precis duschat. Inte ofta jag duschar halv sju på kvällen men det var skönt. Så nu har jag pyamasen på, mysigt.

Men är det bara jag som tycker att veckorna går sjukt seg? Det känns som det var jättelängesen det var måndag. Det gick segt förra veckan också. Men fredag imorgon iaf. Då ska jag ta min parkenoskuld. Det känns som det faktiskt är dags nu efter att ha skjutit upp det så många gånger. Tror det kommer bli grymt roligt och jag har äntligen kommit på vad jag ska ha på mig och vilka skor så nu behöver jag inte tänka nå mer på det.
Åker hem till Bella dirr efter skolan. Jag har bestämt för att lämna datorn hemma för den tar så stor plats i väskan nu när jag ska ha med mig massa grejer. Använder den ändå knappt på fredag, förutom multimedian men ah, det löser sig ändå.

Skriver mer sen, men min katt tar så stort plats i soffan så jag typ inte får plats :(

Kommentarer
Postat av: bella är best

vad ska du ha nurå? :D

veckorna går super fort tycker jag ;o

2010-01-21 @ 20:58:44
URL: http://isabellaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0