jag har saknat en vän

tid har förlöpt
dagar har gått
jag har saknat ditt skratt
jag har saknat att ringa ibland
och berätta om hur det går

jag har saknat din hand i min

Efter att ha pratat ett långt telefonsamtal med Jenny, så har jag bestämt att jag vill försöka bli bättre vän med henne igen. Alla vet ju inte hur nära vi faktiskt har stått varandra förut. Och nu insåg jag att jag faktiskt saknar henne, även om vi träffas så är det ju inte riktigt samma sak. Liksom, alla telefonsamtal och massa grejer. Det är det jag saknar sen högstadiet alltså. Så en stor puss till min dig, jenny! 2010 ska vi bli bättre vänner igen, kanske inte som förr men iaf bättre än vi varit 2009 <3



Och jag målade naglarna, nyss tog jag bort det. Insåg när jag målade att nagellacket började ta slut, och att det var massa torrt. Det gjorde mig lite ledsen, eftersom det var ett av mina favoriter. Har en annan favorit som börjar ta slut också, jag måste köpa nya nagellack, ja.

Men nu ska jag försöka sova alltså.

Kommentarer
Postat av: jenny

pluppppp!

jag saknar dig med, men 2010 blir bättre! pusssssssssssssssssssss <333

2010-01-11 @ 07:39:26
Postat av: Rebecka

Ingen vill vara din vän du e så ful:s

2010-01-11 @ 08:31:18
URL: http://livetenligtrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0