jag försov mig. igen.

Det är något med fredagar. Eller med att gå upp så tidigt, för det brukar jag ju aldrig göra. Men jag hann med bussen iaf, för jag skyndade mig. Synd bara att mitt hår fick lov att faila sig. Men det löste sig ju ändå.

Det fula var att jag skickade ett sms imorse. Utan att veta om det. Och det jag skrev, vart jag fick det ifrån liksom? Så förlåt, alexandra, att du blev den utvalde. Jag minns faktikst att jag bläddrade ner och skickade just till dig. Men ah, det är väl sånt som händer antar jag.

Kommentarer
Postat av: a

hahaha, du ville väl smsa med mig :D du kanske drömde om mig? :)

2010-01-29 @ 12:38:42
Postat av: a

jag försov mig också, förresten. fniss.

2010-01-29 @ 12:39:15
Postat av: bella är best

hahha ofta sånt som händer :D är nog bara du som lyckas med sånt där alltså! :d

2010-01-29 @ 16:41:30
URL: http://isabellaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0