godnattinlägget

Klockan börjar närma sig tolv. Idag igen. Vet dock inte om jag tänker lägga ifrån mig datorn nu på en gång. För jag känner mig för ovanlighetens skull inte trött. Kan bero på att jag inte har gjort något alls idag. Bara segat. Men då borde man vara trött, men jag sov ut imorse, det var skönt.

Imorgon, måndag. GUD VAD JAG HAR LÄNGTAT HELA HELGEN PÅ ATT DET ÄNTLIGEN SKA BLI MÅNDAG!! Eller nej, nu ljög jag ju. Dumt. Man ska inte ljuga har jag hört. Jag har en lektion imorgon; Idrott. Och nu ska jag vara ärlig, jag hatar idrott. Men jag ska dit ändå. För vi ska tydligen börja med hjärt & lungräddning. Och det är viktigt, för att om man inte är med på de lektionerna och sen inte klarar provet får man ig i hela kursen har en fågel viskat i mitt öra. Och ett ig i idrott vägrar jag att få, för att då kommer man kanske inte in på högskolan. Så nu ska jag skärpa till mig och börja gå på lektionerna. Jag börjar imorgon. Ska prata med Mackan och se hur det egentligen ligger till. Om jag ligger på ig i idrott så ska jag höja mitt betyg nu.

Det låter väl bra? MH, heja mig!

Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: jaa, det var så jag tänkte :) fredag låter fint, ska höra med paaapi!

<3

2010-01-18 @ 09:42:16
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0