godnattinlägget

Jag tittade på p3galan ikväll. Började sakna lite då när jag lyssnade på p3 varje dag. Och musiken som hör till lite. Men det är väl det där spotify som kommit emellan helt enkelt. Och det klagar jag inte på. Men bara för det så lyssnar jag på p3 nu. Måste bara påpeka att jag önskade att Lorentz och M.Sakarias borde få något pris. För jag tror inte att dom kommer få ett bättre år än vad dom hade 2009.

Och nyss så kan jag erkänna att en liten tår rann ner från min kind. Bara pågrund av en saknad. Och saknaden är större än vad den borde vara. För varför skulle man sakna någon som inte ens vet vem jag är? Grejen är bara att det skulle bara kännas mycket tryggare om han var här. Ni vet nog vad jag talar om, kan säga att det handlar om det är fina klippet;


<3

Sen tycker jag att min mamma är lite småtaskig som tvingar iväg mig till skolan imorgon. För en lektion. Klockan två till fyra. Multimedia. Jag hatar multimedia. Men sovmorgon iaf, men fan, ledighet är mycket bättre! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: alexandra

åh. fan. gåshud. jag älskar honom. samtidigt som jag hatar honom. vad gör hon i jävla korea? det känns som att han har varit borta jättelänge. blev lite glad för en stund, för jag tänkte att "då kommer han snart hem!" men sedan insåg jag att han inte ens varit borta i ett halvår. jävlar. blev arg igen.

2010-01-26 @ 10:01:40
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0