första januari 2010

Nytt år - nya möjligheter!

Men det känns ju inte alls som att det är ett nytt år. Och jag har väldigt svårt att tänka mig det. Men det kommer väl. Känns som det kommer bli ett bra år. Nyåraftonen igår var iaf väldig rolig och bra! Det kom massa folk och totalt var vi typ 40 pers. Men det gjorde inget, för det var bara kul, förutom när jag sprang runt och inte hittade någonstans att sitta eller någon jag kände som jag kunde prata med men det gick över rätt fort. Tänkte bjuda på lite bilder från kvällen. Det blev ju rätt många så. Men de mesta bilderna blev tagna i början då det inte var så mycket folk men ah, som kommer i helt randomordning men skit i det :D

 



Ormen var också på partyhumör!












Den där fina bilden får avsluta. Jag hade en av mina bästa kvällar nästan. PUSS PÅ MINA VÄNNER. NI ÄR BÄST! <3

Nu när det är nytt år och sånt där och så kan det bli lite förändringar i bloggen. Tillexempel så ska jag bli bättre på kategorier. Så säg hej till de nya kategorierna!

Kommentarer
Postat av: alexandra

hejhej nya kategorier! :D

och jag gillar inte den där bilden :<

fuuuult att jag låg på boston. eheheheh.

nej jag ska inte vara så ivan :)

2010-01-01 @ 20:08:51
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0