your love is my drug

Jag mår bättre idag. Det kanske beror på att jag fick världens bästa medicin nu i helgen. Men nästa helg vägrar jag ligga hemma! På fredag ska det firas in lovet och så är det bara.

Eftersom jag inte varit ute och gjort något intressant på hela februari så har det blivit att jag är inne i melodifestivalen. Liksom, ofta jag ens bryr mig men ah. Låtarna igår var för första gången helt okej, typ alla var helt okej. Speciellt den här var asbra, varför vinner inte han hela skiten?



Haha, nej jag skoja bara. Vi glömmer det. Darin var bäst ändå så.

Nu däremot ska jag städa. Ordentligt för en gång skull. Vet inte när jag dammsög här sist, usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0