you turn my world around

Jag mår bättre idag. Typ ingen feber åså. Så vid fyra ska jag följa med, mamma, syster och mormor till Borlänge och titta på tyg till våra klänningar till bröllopet i sommar osv. Så jag tänkte att jag snart skulle gå in och duscha.

Sen tycker jag att det är irriterande att jag så sällan lyckas få en bra värme här inne på mitt rum! Antigen är det för kallt eller för varmt, väldigt jobbigt ska ni veta...

Sen blir jag aldrig nöjd eller klar med min nya header men ska försöka börja med den nya designen idag/ikväll.
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: alexandriiii

okejrå, du mår bättre :) man bör kaske läsa allt, innan man frågar. haha!

2010-02-11 @ 14:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0