vilken smärta!

Vaknade vid fem i Linas säng. Kände då hur ont jag hade örat. Försökte somna om, kände hur det blev värre i örat. Kunde inte somna om. Gick upp. Fick lite småpanik för jag visste inte vad jag skulle ta mig till för jag hade så ont. Alltså, helt galet ont. Fick sedan en värktablett så det blev lite bättre, men ah, fortfarande lite ont ju. Mamma pratade med vårdcentralen men nä, man kan tydligen ha ont i örat ibland. Men hallå? Jag har varit till och från sjuk sen i höstas och sist jag var där i måndags så hade jag förhöjd sänka. Men blabla, fick en tid imorgon för att testa sänkan igen och se om den är höjd då också.

Det är Håkan Hellström på radion! <3

Men iaf, jag orkar verkligen inte! Det känns som det jämt ska vara något fel på mig hit och dit? Och jag som tänkte sova hos Fredrik inatt, det går ju inte om jag ska ha såhär ont och inte kan sova åså? Det här suger verkligen. Det gör mig sjukt omotiverad till allting och nä, orkar inte alls.

Jag är på jobbet nu. Men det finns inget att göra i nuläget så sitter bara vid datorn. Har tittat på massa kläder, känner att jag behöver ta mig en tripp till storstan och gå in på monki. Helst Göteborg. Nejmen, ska övertala mamsen att vi åker till Stockholm snart. Nästa helg kanske? (a)
Sen tittade jag också mina pengar av bubbleroom annonsen som är här bredvid. (Dom här länkarna som dyker upp då och då, klicka på dom vetja, dom ger mig pengar)
Jag har tjänat 4 kr. Och jag läste att man kan ta ut sina pengar när man tjänat 500. Om jag fortsätter att tjäna typ 50 i öre i veckan så kommer jag vara uppe i 500 om fyra år ungefär. Det låter ju kalas!

Nu ska jag läsa lite bloggar och chilla vidare. Skriver mer sen, jag antar att jag kanske snart åker hem och så får vi helt enkelt se vart jag tar vägen senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0