vad sa du?

Jag känner mig ärligt talat helt frisk nu och gud så härligt det känns. Det är bara en sak som är fel. Jag hör ingenting. Eller jag hör men det är inte mycket, som att ha lock för öronen - ett stort lock.
Detta har jag gått runt med sen i onsdags och jag börjar bli jävligt trött på det nu. Jag har musik på högsta volym, det hörs väl tydligt uppe men när jag är uppe hör jag ingenting. Jag sitter liksom på mitt rum och vill egentligen höja ännu mer men ah, jag får väl överleva. Och det är drygt att inte höra vad folk säger till mig och få lov att säga "va?" eller "jag hör inte vad du säger" typ hela tiden. Ni anar inte, tack gud för att jag inte är döv.

Med det här inlägget ville jag egentligen säga att jag är dålig på att städa och att jag borde ta mitt feta as från soffan nu och börja dammsuga istället.

Kommentarer
Postat av: alexandra

ditt feta as? du menar inte ass då? :D

fast du är varken ett fett as eller har ett fett ass så jag förstår inte ens varför du skriver så!

2010-02-21 @ 15:57:26
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/
Postat av: alexandra

sv: tsss, har du ju inte alls! du har finast ass i universum :) vet du lika bra som jag.

2010-02-21 @ 21:14:45
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0