update

Det gick bra hos tandläkaren. Hon sa att allt var bra och att det var på väg åt rätt håll, även om jag biter värsta snett. Jag fick en ny båge i överkäken som var i ett annat matrial som skulle göra så det kanske går fortare. Sen ska jag byta till nya gummisnoddar varje dag, så dom inte töjs ut så mycket. Det gör också att allt snabbar på. Åh, jag längtar tills jag får ta ut den. Och jag har bara haft den i lite mer än 4 månader.

Sen har jag varit duktig och städat lite också. Jag har plockat bort julgrejerna och bäddat om i sängen och grejer. Skönt ju.

Kommentarer
Postat av: alexandra

"bara haft den i fyra månader".. det är ju jättemycket fast det känns som att jag itne har gått någon tid alls! Den är snart ute ska du se. jag tänker inte ens på att du har den :)

2010-02-02 @ 12:11:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0