snark

Kom nyss hem och la mig dirket i sängen. Jag är så trött idag och jag kan inte riktigt förstå varför? Var på ett möte och somnade nästan sittandes där. Det måste sett dumt ut, ni vet när man är påväg att somna och så rycker man till. Haha. Skulle inte förvåna mig om jag somnar nu men vad gör det, bara skönt.
Men om en timme måste jag upp igen och laga mat tills syster kommer hem, jobbigt lite alltså. Men men...

Förresten så ska jag ändra bloggen lite. Igen. Är inte riktigt helt nöjd, får se om det blir ikväll.

Kommentarer
Postat av: bella

hallllllååå kan du hjälpa mig att fixa en sak på min blogg, jag blir skogstokig och jag vet att du är så duktig på sånt där flicka lilla :) så logga in på msn när du ser detta biatch :D <3

2010-02-22 @ 17:34:34
URL: http://isabellaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0