onsdagen 24 februari 2010

Om ni inte visste det redan, så är det onsdag idag. Och denna onsdag så har det gått en vecka sen jag började höra sämre. Och jag hör fortfarande inte bättre. Det suger.
Sen är det bara en vecka kvar till KENT. Det känns dock asbra. Jag längtar och peppar för fullt! Det kommer bli så jävla bra.

Och det jag gjorde nyss som jag skrev, var att klippa mig och färga håret. Men resultatet får ni se imorgon, kanske. Det är ju inte så jättestor skillnad.

Och jag vet att min blogg är en stor röra. Jag funderar mycket på hur jag ska göra. Jag känner inte för att börja om helt från början. Isf så kommer jag göra lite allt eftersom. Men jag funderar också på att byta till wordpress. Det är ju många som gjort det nu. Jag har tittat runt lite där och det verkar faktiskt bra. Men jag vet inte om jag orkar ha lindanellfors som namn. www.lindanellfors.wordpress.com det är liksom så långt. Jag vet inte hur jag ska göra alltså, åh så svårt. Men såhär kan jag väl inte ha det iaf, eller?

En sista sak bara, jag vill inte sova själv inatt. Jag vägrar det lite. Så systeryster sover hos mig, mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0