jag fungerar inte utan dig

Jag åkte till jobbet runt tio imorse, för jag behövde den där sovmorgonen alltså. Men jag är ändå trött och är nu hemma igen. Har varit hos doktorn nyss. Fick ny hostmedicin, sån som jag hade sist då min hosta faktiskt gick över. Så det känns ju bra att jag har den nu igen och så hoppas vi på att den går över snart nu då. Ska också till Falun snart på en lungrönken. Alltså inte idag, utan jag får ett brev när jag ska det. Så ja, det blir nog bra.

Är lite glad också förresten, för jag hittade en artist på spotify och låtarna är rätt bra. Ni vet ju, jag är en sucker för sån här musik. Spotify

Kommentarer
Postat av: alexandra

hihi, jag hittade honom i fredags :) rätt mysig.

2010-02-15 @ 19:22:17
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0