jag drömde inatt...

Förresten! Jag drömde en sån där sjuk dröm inatt igen, tänkte att jag kunde dela med mig av den, så ni slipper klaga på att jag aldrig uppdaterar?

Jo, det var så att jag åkte till Thailand! Sådär helt spontant, med ingen mindre än Zach i the oc! Haha? Han är inte ens snygg.. Men iaf, jag sov hela flygresan och hur länge är det inte man åker, typ åtta timmar, mer? Vaknade iaf då när man kunde se havet. Och planet dök liksom ner så vi flög alldeles ovanför vattenytan. Vi åkte förbi såna där söta små hus som jag ville bo i men Zach tog mig till ett nästan likadant hus, förutom att det var rätt ruttet och såg ut att kunna braka ihop när som helst.
Iaf, mina vänner visste inte ens att jag hade åkt och min mobil bombades utav sms, (som vanligt, haha nej men på min senaste mobilräkning så hade jag skickat typ 5300 st sms?!) Men jag tänkte ju att det är ju jättedyrt att smsa från Thailand så jag kunde ju inte svara. Så jag kände för att åka hem igen, sagt och gjort. Väl hemma i Sverige igen träffade jag Lina eller Bella, minns inte riktigt. Vi var iallafall på ett stort party, i en lokal. Alltså typ som en gymnasiefest. Vi sprang ut och in på toan och vi träffade två killar, typ. Minns inte så mycket mer omdet så vi skiter i det nu. Jag hade iaf berättat för alla att jag skulle till Thailand och skulle åka igen. När jag stod på flygplatsen och var påväg in där man väntar på att kliva på planet så inser jag att jag har mina nycklar i fickan. Och dom får man ju inte ha med sig in? Eller ah, jag fick inte det iaf. Så vi hängde dom på en dörr, sen när jag kom in i väntsalen så fick jag lov att ringa systeryster som kunde åka dit och hämta upp nycklarna.
När jag sitter där i väntsalen och tänker på hur tråkigt det ska bli att flyga så länge tillbaka igen helt själv så dyker dom där killarna från festen upp och håller mig sällskap. Efter ett tag kommer Alexandra också. Perfekt!
Och ja, nu är mitt minne lite suddigt. Minns inte om jag åkte till Thailand men jag minns att jag sen var på flygplatsen så såg jag mina nycklar hänga kvar där. Eller en nyckelknippa. Jag hade två. Ida hade tydligen bara tagit den ena...
Men! Nu glömmer vi detta, sjuk och rörig dröm alltså. Duschen väntar på mig, puss!


Kommentarer
Postat av: alexandrabuuu

det tar väl typ 12-14 timmar att flyga till thailand om jag inte har fel?

och haha, det var en ful dröm. jag hängde inte ens med på hälften. klart att jag var med också jao! :)



är du fortfarande sjuk min prinsessa? <3

2010-02-11 @ 14:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0