jag är så dum

Jag sov så skönt inatt. Speciellt imorse, måste ha varit för jag bäddade rent igår. Men jag tvingade ändå mig upp kvart över sex. Men det var sista gången kan jag ju säga. Jag tänker aldrig mer åka med tjugo över sju bussen. Varför ska jag tvinga mig upp mycket tidigare för att sedan stå på bussen. Nej. Jag tänker åka klockan åtta och komma tio minuter försent istället. Hellre det.

Sen så när vi kommer till centrum så ser jag 254an stå där. Så jag kliver av min buss och går på den. När jag har klivit på så tittar jag in i bussen, och tänker om jag verkligen ska kliva på, för det är verkligen fullt. Men sen såg jag busschaffören så och titta på mig och undrade säkert varför jag bara stod där. Så jag pep med min busskort och gick in. Men jag fick såklart stå. Det var så inte värt det, när jag kunde ha åkt till resecentrum och ta nästa buss istället. Då blev jag inte alls glad på mig själv, jag är så dum...


typ sådär full :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0