every second counts

När jag vaknade igår morse så mådde jag bra, bättre än jag gjort tidigare i veckan. Så det känns skönt att jag typ är helt frisk nu. Men, min hosta vägrar ge sig.
Jag dog lite igår, när jag gått ute så hostade jag konstant i nästan i en hel timme. Tyckte synd om dom som fick lov att lyssna på mig, alltså på resecentrum och på bussen hem till Alexandra. Och sen är det väldigt jobbigt att vakna flera gånger på nätterna av att man hostar ska ni veta. Så jag tycker lite synd om mig själv alltså.

Hos Alexandra var det lika mysigt som vanligt. Vi åt tacos och bakade cupcakes. Goda var dom! Sen såg vi på melodifestivalen, och ja, Eric var självklart bäst! Snyggast också för den delen. Sen såg vi på filmerna Prinsessa och Beck - i stormens öga. Prinsessa var söt och Beck var sådär. Jag hade väl för höga förväntningar på den helt enkelt.

Nu ska jag gå och försöka hitta något att ha på mig ikväll. Skriver mer senare, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0