en månad kvar

Nu har jag lagt mig i sängen och tänkte titta på den där filmen, den där sorgliga. Kan inte stava till den så jag tänker inte skriva namnet just nu heller. Orkar inte riktigt. Målat naglarna har jag gjort också, gillar mina naglar som mest när dom är såhär nymålade.

Idag är det den 3 februari också. Alltså en månad kvar till 3 mars. Och den tredje mars kommer jag vara lycklig. Så jävla lycklig <3
Kent i gävle med bästa vän. Kan det bli bättre?


Bild från första och senaste gången jag såg dom på peace and love 08. Just den sommaren lyssnade jag inte alls mycket på kent men jag hade gjort innan och efter konserten så började jag lyssna igen, och samma höst var det typ det enda jag lyssnade på. KENT FOREVER <3

Kommentarer
Postat av: alexandra

svar på frågan.

NEJ DET KAN INTE BLIR BÄTTRE!

får se till att beställa kenttröjorna också :)

2010-02-03 @ 22:20:07
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0