det är måndagkväll

Första dagen var rätt seg. Satt mest och skrev in grejer i excel osv. Men det blir nog bättre framöver. Imorgon får jag iallafall sluta tidigt. Typ halv två, för jag ska till Borlänge. Och ta spruta mot livmoderhalscancer. Typ, NU fick mamma fingrarna ur röven och faktikst fixade det där till mig och Ida? Så ah, imorgon alltså. Nervöst lite. Sen ska jag en sväng på kupolen och köpa bland annat en inflyttningspresent till Lina. Har dock ingen aning om vad jag ska köpa men jag kommer nog på något.

Sen funderar jag på en grej. Jag vill ju såååååååååååååååååååååååååååååå gärna mycket göra om på mitt badrum här hemma. Och jag skulle kunna kanske få chansen att fixa det men jag vet inte. JAG KAN SÖKA TILL BYGGLOV. Men det innebär att jag måste vara med i tv så jag vet inte faktiskt.

Sen tror jag att det var något mer jag planerade att skriva men nä, minns inte nu. Om jag kommer på det, kanske det dyker upp eller så skiter vi ire helt enkelt. Tänkte iaf lägga mig nu och se lite oc innan jag somnar. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: alexandra

önskar att min mamma också kunde ta sina fingrar ur röven någon gång -.-

2010-02-09 @ 17:28:20
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/
Postat av: alexandra

hur gick det förresten? :)

2010-02-09 @ 17:28:32
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0