Nyårsafton!

Godmorgon! Hoppas ni mår bättre än jag. När jag vaknade hade jag jätteont i halsen och var så täppt i näsan så jag inte kunde andas genom den. Min hosta är värre också, så jag hoppas jag kan få min hostmedicin senare idag. Men jag tänker strunta i det här och åka hem till bästa Jenny och festa istället!

...

Jag kan inte riktigt förstå att det är 1 år sen jag och Fredrik "träffades" idag. Eller i natt är det det. Vi började prata efter tolvslaget. Alltså var det den 1 januari och det har inte gått en enda dag på hela 2010 då vi inte på något sätt har pratat med varandra. Även fast det bara var lite när jag var på Kreta så var det ändå varje dag. Hoppas 2011 blir lika bra ♥!

Nu tänkte jag sätta in en bild här. Det finns en bild på mig och Fredrik från förra nyår faktiskt. Innan vi började prata med varandra. Men jag sitter på Fredriks skoldator och han har inga bilder alls på den här så vi struntar i.

Kommentarer
Postat av: Boyfriend

Det har alltid varit, och kommer alltid vara lika bra :) <3

2010-12-31 @ 13:13:03
Postat av: lina

Jag kommer ihåg förra nyår.

Det var fint.

Jag kommer ihåg dagen efter när du knappt vågade svara på Fredriks sms och frågade mig efter varje sms vad du skulle skriva. Och hur du väntade lite med att svara för du ville inte verka så på.

Ni är typ det sötaste par som finns!

Pch du är en av mina bästa vänner, puss! <3

2010-12-31 @ 13:47:17
URL: http://linarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0