Mitt tusende inlägg


Jag har tänkt lite på vad det här inlägget ska handla om men just nu vet jag inte riktigt. Men jag tänkte att det behöver inte handla om något speciellt utan bara låta er veta att jag har skrivit 1000 inlägg idag. På näst sista dagen på året. Tänkte nästan vänta tills imorgon och låta det vara på den allra sista dagen på året men så dramatisk behöver man ju inte vara, eller hur?

Kan ju kanske nämna att jag kom hem till Fredrik för ett tag sen. Nyår kommer nog sluta bra ändå. Även om det inte blir lika bra som förra året. Att jag börjar få ont i halsen och känner mig konstig i kroppen struntar vi i. Säkert bättre imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0