Jobbig morgon

Vilken jobbig morgon jag hade idag om man tänker efter!
Först så vaknade jag klockan sex och var pigg och somnade inte om riktigt förrän precis innan det var dags att vakna. Sen stressade jag hela morgonen typ. Spelade ingen roll hur snabbt jag än gjorde mig klar, behövde ändå stressa hela tiden. SLog i tumnageln i dörren, ni borde veta hur ont det gör. Rev mig på fingret mitt i allt också och började blöda.  Stressa till bussen som var försenad. Blev irriterad på att bussen var försenad och jag fick lov att frysa arslet av mig. Blev irriterad över att det var så kallt. När bussen kom var den nästan full, blev irriterad över det också.

Men det gick över, tack och lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0