Godnatt bloggen

Jag trodde jag skulle bli nöjd med den här designen jag har nu. Men jag tror jag aldrig kan bli nöjd. Jag är redan sugen på att göra en ny. Det jag inte tänkte på förut var det här med att det är grått där inläggen står. Det ser ju bättre ut eftersom resten är det, men det är inte alltid så lätt. Eller lätt är det ju men det är lättare med vitt. Förlåt att jag bara tråkar ut er med att prata om min blogg så ofta men ah.

Nu har jag gått och lagt mig. Idag har jag varit rätt rastlös. Jag brukar lätt kunna få en dag att gå igenom att inte göra någonting. Eller ingenting speciellt dvs. Men idag har jag hela tiden velat gjort något. Så har gjort rätt mycket bara för att. Nu känns det inte som jag har något mer att göra. Haha. Men imorgon blir bättre! Då blir det kupolen med Jenny. Har många julklappar kvar att köpa. Efter det åker jag hem och Fredrik följer med. Knäckbak blir det också. Om man nu säger att man bakar knäck...


Jag har ju inte visat bilder från Tyskland än. Tänkte jag kunde lägga upp någon ibland istället. För att fylla ut. Den här bilden är från julmarknaden i Lübeck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0