GODMORGON!

Hur brukar ni göra med usbsladdar? Jag vet inte hur jag ska göra för att få ordning på dom. Det trasslar sig hela tiden och vad är grejen med att bara göra svarta sladdar? Och vet ni vad? Jag har tappat bort min usbsladd till systemkameran. Den sladden vet jag att jag inte haft med mig någonstans så någon har säkert snott den, japp! Men jag lider inte utan den, nej, jag har mina egna knep för att kunna föra över bilderna till datorn ändå.

Idag blir det kupolen. Ska försöka köpa klart julklapparna. Kanske åker in en sväng på torsdag också för då har jag fått LÖN! :D

Åt dumleklubba häromdagen. Det här blev den bästa bilden:

Vem är sämst, kameran eller jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0