Det här inlägget vill ni verkligen läsa

Nu ska jag visa er vad jag köpte i Tyskland och Ullared. Inte julklapparna då, men det förstår ni väl. Som ni längtat va!


Diadem och örhängen från Tyskland.


Tre par trosor och två bhar för totalt 170 kr. BILLIGT. Alltså en rosa bh också men den hade jag på mig och jag tänkte att så viktigt är det inte att visa den. Köpte de i Tyskland.


En halsduk från Ullared.


Sminkborste.




Trosor från Ullared.




Necessär








Den här skjortan har jag på mig idag :)


Två nagellack, foundation, två deoderanter och en nagelklippare


Hade inte alls planerat att köpa en jacka men råkade bli så ändå. Haha.


Slutningen två par strumpor!

Nu ska jag mysa med min boyfriend, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0