33 cl julmust, några chokladbitar och en hög med oth-avsnitt

Så säger jag nu godnatt. Äntligen är det efterlängtade jullovet igång! Dock har jag inga planer alls på hur det kommer bli. Minns förra årets jullov. Måste vara något av mina bästa veckor. Minns att jag typ bodde hemma hos Lina. Hur mycket jag saknar henne och lägenheten på röda vägen är otroligt mycket så ni anar inte. Vill verkligen att hon ska flytta tillbaka till Borlänge. Plus att jag började smsa som aldrig förr med Fredrik på jullovet också. Åh, underbara tider. Visar sig vad det har att erbjuda denna gång, bara det blir bra och skönt så är jag nöjd!


HEHE schnyggt!

Kommentarer
Postat av: alexandra

just nu är jag sjuk :( på tisdag kommer syrran och på onsdag ska jag baka pepparkakor hos morfar och sen är det ju jul. haha

2010-12-17 @ 10:45:55
Postat av: lina,

åh, det saknar jag med!

det var fina tider det!

2010-12-17 @ 12:54:53
URL: http://linarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0