30 december

Nu ska jag snart iväg igen! Att vara hemma är inte riktigt min grej, eller hur? Jag vet att bloggen lider lite när jag är borta hela tiden men jag ska försöka bli bättre. Vi tar det som ett nyårslöfte. Att bli bättre på att blogga ;)

Först ska jag till kupolen med Jenny, ska bli gött att träffa henne. Det var rätt längesen nu. Efter det for jag till Fredrik, stannar där över nyår och sånt där. Jag tror nog att nyår kommer bli bra ändå nu. Det måste det liksom bli.



Min webcam är INTE dirket bra. Men det får duga ändå. Kameran är så mycket vinklad neråt så jag måste ha en hel hög med böcker för att få den sådär högt upp och man ser inte ens hela mig. Den är gjord att man ska kunna sätta den på datorn men den vinklar ju så mycket neråt att man bara ser mina bröst då typ. Oen bilden blev väldigt liten nu såg jag, måste ändra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0