2010 test

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Det är klart! Tillexempel så skaffade jag mitt första seriösa förhållande :)
- Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte jag hade några faktiskt.
- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nepp, men min tremänning
- Dog någon som stod dig nära?
Figo <3
- Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011?
Just nu känner jag att jag skulle vilja ha lite mer fest än vad jag haft i år. Men tidigare i år så ville jag mest ta det lungt.
- Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
14 februari bland annat.
- Vad var din största framgång 2010?
Det vet jag inte.
- Största misstagen?
Träffade Alexandra allt för sällan!
- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hade en förjävlig hosta i början av året som aldrig ville försvinna samt öroninflammation. Hade också ont i halsen till och från nästan hela sommaren.
- Bästa köpet?
Oj, minns inget speciellt köp.
- Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag fick lära känna och vara med finaste Fredrik!
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
dum av dig och gubben i lådan av Daniel Adams Ray
I'd rather be with you - Joshua Radin
och ja m.m.
- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare är jag rätt säker på.
- Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat Alexandra..
- Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag vet inte, att bara sitta och inte göra något vettigt.
- Var du kär i år?
JAAA
- Hur många förhållanden?
1
- Favoritprogram på tv?
OTH och lite annat.
- Bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon bok i år tror jag.
- Något du önskade dig och fick?
Ja.
- Något du önskade dig men inte fick?
Ja.
- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Det var första dagen på peace&love. Vi hämtade ut våra band och satte upp tält på campingen. Var även ut och åt middag med familj, morbror och Fredrik. Sen festade vi på campingen.
- de bästa människorna du umgåts med?
Jenny, Lina, Bella och Fredrik.
- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja...
- Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Myslinda!
- Vad fick dig att må bra?
Mycket
- Vem saknade du?
Alexandra och Figo.
- De bästa nya människorna du träffade?
Fredrik
- Årets sötaste?
Fredrik
- Årets största kärlek?
Fredrik
- Årets bästa?
Fredrik. Bara massa Fredrik heeeeela tiden. Haha.

Kommentarer
Postat av: alexandra

vi får se till att ändra det till 2011 helt enkelt!!!!



puss på dig. allt är skit. men det löser sig. puss igen.

2010-12-31 @ 15:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0