Tänk på pengarna!

När jag kom hem igår somnade jag direkt. Kanske inte så konstigt eftersom klockan var halv tolv och jag var sjukt trött. Men jag vet att jag ställde väckarklockan innan jag somnade, så man kan ju undra varför jag inte vaknade av den imorse. Jag måste ha stängt av den utan att jag minns. Så jag försov mig några minuter, men det gjorde ingenting för jag hann ändå.

Mina händer är helt såriga och min stortå är lite blåare än vad den brukar vara. Jag är trött och har ont i nacken/ryggen. Jag blir så less på jobbigt för det är så tråkigt att det inte är sant. Förstår inte hur folk kan sitta där i så många år och nästan göra samma sak varje dag. Hela stället är ju deprimerande. Men så nu har jag lagt mig i sängen och tänkte titta på andra avenyn. Ikväll lär jag nog somna tidigt alltså. Jag vill ha helg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0