Sweet dreams

Det är torsdag men flera gånger har jag trott att det är fredag. Tror det beror på att jag har längtat så mycket hela veckan. Men, bara en dag kvar nu. En jobbig dag dessutom, orkar inte riktigt gå till fyra känner jag. Men men..

Drömde om Liseberg inatt. Haha, jag ska ju dit på söndag för er som inte visste det. Började med att jag var där helt ensam och väntade på dom andra, min bror, min syster och min brors flickvän. Så jag gick till flumeride så kunde dom också gå dit tänkte jag, lätt att hitta. Så när jag står där och ringer min bror så börjar han snacka om att jag inte står där för att jag vill åka flumeride utan för att jag ska titta på alla killar som är just där. Eh.. ja.

Sen förvandlades ju såklart Liseberg till något annat än Liseberg och min syster tyckte att vi skulle klättra upp i ett torn, men jag vågade inte. Och jag hade inga skor så det gjorde ont att klättra.

Sen hände en del grejer som är svårt att förklara, men att Sandy från the oc var och hjälpte någon gubbe som hade blivit bestulen på alla sina pengar i plånboken.

Hela drömmen slutade med att jag åkte snowblades, här hemma. Eller jag började åka här hemma och åkte sedan ner till skolan. Grejen var att jag trodde att jag åkte snowboard. Så höll jag på att åka slalom med en snowboard. Och jag tänkte; varför ska jag åka slalom när jag har en snowboard? Sen kom jag på att jag hade vanliga pjäxor på mig och det har man ju inte när man åker snowboard. Såg sedan att jag åkte snowblades.

Men blabla, nu är det bara massa konstig text. Jag måste börja göra mig klar.
Mors!


Kommentarer
Postat av: din ven

du och dina jävla drömmar :D förstår inte vart du får allt konstigt ifrån!

2010-04-22 @ 08:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0