Snart är det fredag!

Jag taggar tills imorgon! Sista april och det kommer bli så himla bra, tror jag. Förhoppningsvis så kommer inte regnet förstöra, eller jo det kommer det säkert göra. Men jag ska vara glad ändå. Jag och mina vänner ska grilla och mysa vid Haga. Kanske går vi vidare någongång, om vi hittar någonstans att gå till. Sen sover vi hos Anna sen. Kommer bli asbra det där tror jag. Och inte behöver jag gå till skolan heller, först till doktorn och sen vidare till Hedemora och Alexandra. Där ska vi ordna och fixa lite grejer sen åker vi igen till Borlänge.

Nu tänkte jag snart gå och lägga mig, bara för att jag inte har något annat för mig. Eller just det, bella och tyras show om tio minuter! Aja, vi hörs imorgon iallafall. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0