Smått och gott en tisdagskväll

Efter att ha vunnit för fjärde gången på triss så känns det ju som att det vore dags med en högre vinst nu. Men visst tackar jag inte nej till ännu en ny lott och det är alltid kul att vinna så men men.

Och vet ni vad, jo att idag har jag sett något så sött så det finns inte. En kattunge såklart! Jag älskar kattungar! Pricken heter min bror och hans flickväns nya katt. Det är min brors fjärde katt sen han flyttade och det är inte ens ett år sen. Lite fult, och sen vill jag bara säga att jag hoppas att Linda kryar på sig och allt snart blir bättre!

Idag har jag varit lite duktig och pluggat lite också. Eller ah, lite alltså vare. Skrev klart svenskan och skickade in och började med hälsodagboken som för övrigt gör mig taggad på att träna så en timmes promenad hann jag med också.

Efter alla tusen gäspningar som jag varit med om idag så ligger jag nu äntligen ner i min sköna säng och tänkte snart försöka få mig en liten blund. Imorgon väntar en jobbig svenska. Ska göra mitt muntliga nationellt. Inte kul, inte riktigt okej alltså men jag klarar det. Säger vi.

Sen måste jag bara säga att min mamma gjorde mig glad idag när hon gjorde en grej. Berättar mer om det sen!

Nu blev det ett jävlig indelat inlägg och jag funderar lite på varför jag aldrig orkar måla naglarna längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0