Så jävla trött

När jag kommer hem från skolan så brukar jag alltid lägga mig i sängen, för jag har inget annat liv typ. Idag tänkte jag att jag inte skulle göra det så jag gjorde det inte heller. Sprang runt lite på övervåningen och väntade på att maten skulle bli klar. Men jag var så sjukt hungrig så jag gick runt och åt en massa hela tiden typ. Började med en smörgås och så kunde jag inte sluta. Blev sen jättemätt när jag åt sedan. Var fortfarande rätt mätt när vi gick och firade Chippe, mammas och pappas kompis, som fyller år idag. Alltså, jag hade ju inget annat för mig så jag kunde lika gärna följa med. Där åt jag kakor och tårta, tillslut hade jag ont i magen. Haha! Fan vad jag äter... :(

Sen när vi kom hem igen tittade vi på film, Adam. Hette den. Seg var den. Och jag somnade till några gånger men jag ville ändå inte gå och lägga mig och missa resten av filmen så jag såg kvar men nu äntligen ligger jag i min säng, för första gången på dagen tänkte jag skriva men det stämmer ju inte, för första gången sen jag kom hem heter det.

Ah, jag ska lägga ifrån mig datorn och sova. Skönt att somna sådär tidigt. Godnatt & Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0