Kallt och segt

Det var skönt att somna lite tidigare igår kväll alltså. Fast jag var tröttare imorse än vad jag varit förut, så jag vet inte. Drömte en massa grejer också, minns inte allt just nu men jag drömde att jag var på det där köpcentrumet igen, tredje eller fjärde gången nu. Förstår inte vad det är för ställe. Jag kommer säkert komma dit någon dag och uppleva någon sån där deja vu känsla eller vare heter. Sen vare fester och lite andra saker också.

Aja, jag orkar inte att det ska vara så jävla kallt ute. Tog inte ens min jeansjacka idag utan fick lov att ta en annan, och jag fryser när jag är ute. Det är lite jobbigt tycker jag allt. Men jag försöker att inte deppa över det.

Senare idag ska jag på kurs, som man måste gå innan man ska övningsköra typ. Det orkar jag inte heller. Jag kommer säkert dö.

En liten påminnelse till mig själv; glöm inte att titta om några kläder måste tvättas och ta fram grejer inför helgen. Plus måla naglarna. GLÖM INTE.

Kommentarer
Postat av: a

nej just det linda. GLÖM INTE! (du kommer glömma naglarna) men alltså seriööööst, jag orkar inte med skolan idag. du kan få göra min jävla uppgift om arv-skitbajsblääckelfansak. buhu jag har ont i huvudet :( och nej helvete! nu blev jag sådär ivan som jag inte skulle bli. SMILE! le och se glad ut typ, tänkte jag säga men jag kom på att det är samma sak :D

2010-04-21 @ 13:06:23
Postat av: igen

och GLÖM INTE; att ta med dig din bästa väl i helgen!! GLÖÖÖÖM INTEEE!!!!!!!

2010-04-21 @ 13:07:11
Postat av: och igen

meeeen VÄN*

2010-04-21 @ 13:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0