Kalla vindar

Jag satt mig ute när jag kom hem, med en hamburgare eftersom jag var vrålhungrig. Min syster som redan satt där sa att det var jättevarmt, och jag trodde henne, för det brukar vara rätt vindstilla där på framsidan. Det ligger i lä eller vad man säger. Så jag böt om till ett par shorts istället. Men jag kunde ändå känna kalla vindar när jag satt där. När det inte blåste, då var det skönt men det blåser ju rätt mycket ute. Och det blåser kallt. Det gör mig lite ledsen. Så nu ligger jag inne i min säng istället. Tänkte titta på grey's och bella & tyras show som jag missade förra veckan. Resten av dagen kommer fortsätta att bara ta det lungt här hemma framför tven, mys!

Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: det är precis så det är. fan. jag önskar att jag inte vore så töntig. jag ska berätta för dig, när jag slutar känna mig så jävla töntig. egentligen vill jag inte tänka på det alls. försöker få ut det ut huvudet, men du vet ju hur det är. omöjligt. och den låter skulle jag ha lyssnat på imorse. fast jag hade förmodligen dissat den också. saknar dig.

2010-04-19 @ 20:20:03
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0