Jag vill inte skriva "godmorgon" här igen

Måndagmorgon och jag sitter och äter min frukost, bestående av en smörgås med skinka och gurka och blåbärsyoghurt med banan plus ett glas juice. Det var trevligt att veta va?

Engelska idag och sedan idrott. På engelskan ska vi se film men idrotten pallar jag inte med längre alltså. Känns så jävla ovärt och jag har inte ens med mig kläder. Går dit och får närvaro typ ba. Fast idrott är en ovärt lektion över huvudtaget tycker jag. Suger verkligen. Bara några veckor kvar sen är det slut. Äntligen. Efter så många år. Kommer hoppa av glädje tror jag. Aja, datorn får stanna hemma idag, hörs när jag kommer hem runt tre kanske eller nå.

Jag behöver rubrikinspiration alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0