Ingen godmorgon

Jag känner mig stressad och inte alls lika pepp som jag var innan. Internet krångla, mitt hår är helt jävla cp, alla smsar och det kommer regna ikväll. Vi har ingenstans att ta vägen om det regnar, hittar vi någonstans att ta vägen så kommer jag få lov att bära på en massa skit. Jag orkar inte vädret, jag orkar inte mitt hår. Seriöst, snart dödar jag det på riktigt.

Ska åka om tjugo minuter till doktorn, om det tar lång tid så kommer jag få lov att stressa när jag kommer hem också. Åh, jag hoppas verkligen att jag blir mer taggad snart. Fan.

Kommentarer
Postat av: bella

kännere samma. jävla valborg :(

2010-04-30 @ 12:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0