Goodmorning sunshines

Det är inte okej att tro att klockan är en timme mer än vad den är och gå upp för tidigt. Jag brukar ju gå upp olika tider så därför har jag det redan inställt på min mobil, dom olika tiderna så jag liksom bara behöver klicka igång den. Men igår kväll satt jag på fel alarm. Jag har ju sovmorgon idag. Men jag brukar ofta drömma samtidigt som jag larmet är igång, så grejen var att när jag "vaknade" till Jason Derulo så drömde jag fortfarande. Och drömde att Jason var här och sjöng och så kom det en massa Jason-fans som ville vara med honom. Så jag fick lov att flytta bort mig lite. Sen efter ett tag sa dom att nu är klockan åtta och du kan gå upp. Så jag trodde att klockan var åtta och jag går ju upp klockan åtta på måndagar.
Jag börjar sminka mig åså när jag hör att mamma duschar. Min första tanke är att hon är försenad men sen började jag fundera lite hur mycket klockan egentligen var och vilken tid jag ställde klockan på och så kom jag på att jag gått upp en timme för tidigt. Alltså, jag orkar inte med mig själv riktigt ibland.

Gick och la mig och lyckades somna om ett tag och nu är jag uppe igen. Stressa behöver jag nog iallafall inte göra den här morgonen.
Såg att solen skiner idag också, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0