Fail-måndag

Alltså, det sög ju. Hela dagen har sugit hittils. Försov mig jättemycket och allt har bara varit helt fail. Jag tänkte på igår var jag på liseberg och allt var så mycket bättre. Förstår inte hur man kan ha så kul på ett nöjesfält men det går ju nästan inte att ha roligare. Jag skrattar så mycket och typ allting. Pirret i magen när man åker spinrock och uppsvinget, skriken i berg och dalbanorna, att man blir så blöt i flume ride och kållerado. Och när den skrämmande känslan släpper i uppskjutet och höjdskräcken. Att jag är alldeles skakis efteråt är bara roligt. Allt är så roligt och man liksom glömmer bort allt annat. Det var inte alls mycket folk heller så det längsta vi stod i kön var typ fem minuter. Vi åkte Balder tre gånger! Så kul. Skulle ha åkt Kanonen flera gånger också men den öppnade så sent och på en gång kom typ allt folk dit och då skulle vi få lov att stå i kön längre, som tur var så kom vi dit precis när den öppnade så vi stod i kön bara några minuter. Jag älskar kanonen! Jag vill tillbaka dit, jag skulle kunna åka alla och allt om och om igen. Och så blöt jag blev första gånger i kållerado har jag aldrig blivit förut.
Nej, ta mig tillbaka till Göteborg så blir jag lite lyckligare.

Men jag fick nyss fina nyheter som gör mig på bättre humör, Fredrik kommer hit. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0