oktober 04

Kom hem ifrån Lina med Alexandra runt tio nu på morgonen. Vi var hemma där istället igår kväll med några vänner och bara chillade lite. Men vi var väldigt trötta då, och jag är väldigt trött nu eftersom jag inte har sovit så många timmar den här helgen. Och det går inte så bra att sova 5 stycken i en säng. Men jag måste säga att helgen har varit bra, mycket bra, en av dom bästa på länge. Tack alla för att ni gjorde helgen bäst :) 

Men så fort vi kom hem hit igen så var det dags att fortsätta städa. Och nu äntligen känner jag att jag är klar, tror jag iallafall. Har plockat och grejat i flera timmar förutom då när vi åt mat och tittade på Adam & Eva. Men jag förstår inte varför det kan finnas så mycket att ta reda på, efteråt, tar aldrig slut. Det har varit mer och städa den här gången än tidigare.  Jag ska bara ta reda på lite disk som jag har diskat. Sen är jag klar, fast är det någon som har sett mitt diadem? Hittar det inte.

Alexandra har åkt hem och jag ska lägga in musik på mobilen och sedan duscha. Sen lägger jag mig nog i soffan och tittar på tv eller något. Inte precis så att jag orkar något annat.


Sötnosar <3


Kommentarer
Postat av: alexandra

och jag fick inte sova med er, det var lite taskigt :(

men den här helgen var verkligen super. TACKTACK!

har inte varit såhär glad på länge.

det känns som att det blir bra. det löser sig, helt enkelt :)

och jaf gillar bilden litegrann alltså :D



<3333

2009-10-04 @ 15:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0