Oktober 03

Måste säga att kvällen igår blev lyckad, trots några saker. Men det är ju alltid något, men det var inte så stort så det gjorde iallafall inte mig någonting. Klockan är halv två och vi har bara segat hela dagen. Lina & Alexandra stannar kvar hos mig inatt igen, eftersom jag inte vill vara ensam. Kanske kommer Jenny också. Mysigt. Det finns inte så mycket att säga om igår egentligen, jag hade kul och det var trevligt folk. Vi måste göra om det här någon dag! Ska duscha nu och sen börja städa lite.

Kollade nyss på idol. Måste vara ärlig, idolfreak, som jag är att det inte alls känns lika bra iår som förra året. Jag gillar Erik, Nicklas, Tove och Erika mest. Men det är ändå ingen jag liksom, gillar mycket. Det finns några som jag gillade som har åkt ut, Gabriel, Thilda, Felix m.m. Så jag förstår inte att tillexempel Reza är vidare. Men Jon gick inte vidare nu till fredagsfinalerna så jag blev typ överlycklig. Hehe.

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag tycker iaf att kvällen blev jävligt bra :))))

<333333

2009-10-03 @ 15:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0