oktober 27

Dirket efter att jag kom hem från Mora så packade jag min väska och tog bussen iväg igen. Och nu ligger jag i Alexandrababys mysiga säng medan hon duschar. Imorgon ska vi lite till kupolen. Så kul att äntligen få träffa henne igen eftersom det var FÖR längesen sist :o Puss på na!

Och jag hittade grejer i Mora, ja. Bland annat ett par skor, ett par stövlar. Sen ett par efterlängtade lackleggings! :D sen blev det ett par vita leggings och ett par gråa strumpbyxor. Alltså, bara saker jag behövde (y)


Jag och sötnos på peace and love i somras. MARKUS KOMMER NÄSTA ÅR!!!!!! :D
det är galet hur mycket jag längtar!


Kommentarer
Postat av: alexandra

LÄNGTAR TILL PL10!!!!! <3

borde skriva nåt mer men vet inte vad :)

2009-10-29 @ 15:12:38
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0