oktober 26

Jag sitter på mammas kontor, eller nja inte just nu. Men nästan, så vi säger att vi sitter på mammas kontor. Jag kan äntligen styrka idrottsuppgiften från min lista nu iallafall, för den är klar! Nu väntar bara samhällskunskapen men den ska inte in fören på onsdagen efter lovet så jag har tid. Har ju såklart glömt boken också så jag måste söka på internet och hittar typ ingenting. Aja, ska snart åka hem.

Men det är något jag funderat på, som ni vet så har jag två statestikmätare. Den vanliga på blogg.se och en från susnet som alla kan se till höger här. Dom brukar vanligtvis visa väldigt lika. Men nu verkar min statestik från blogg fått lite fnatt?



Som ni kan se, enligt blogg.se statestik så var endast EN inne på min blogg i lördags. Jag har inte många läsare men att bara en har varit inne är ju lite löjligt ändå? Och enligt susnet har åtta varit inne. Låter mycket mer troligt. Lika igår också två stycken som varit inne? Och tio enligt susnet. Alltså, har det här bara hänt mig eller wtf?

Just nu
Blogg.se: 3
Susnet: 8

Men jag antar att det löser sig i slutändan, tyckte bara det var lite konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0