oktober 23

Jag är i skolan, tro det eller ej. Det är inte vad jag vill vara. För jag orkar inte. Men när jag väl satt mig på bussen så var det ändå för sent att ångra sig. Får väl se hur länge jag orkar vara kvar för jag orkar inte psykologi och inte heller multimedia och absolut inte matte. Och jag vill inte äta lunch själv. Utan Bella och Iza så suger det här ännu hårdare. Jättehårt faktiskt.

Och det börjar bli mörkt på morgonen, stor skillnad på i tisdags då jag var ute exakt samma tid. Jag måste skaffa mig ett reflex så farbror buss ser mig.

Dagens tankar är på kvällen och jag vet inte hur det kommer sluta. Halloweenfest eller Hemmakväll? Halloweenfest eller Hemmakväll? Halloweenfest eller Hemmakväll? Ja osv..
Jag tror ändå det blir hemma för jag har tappat all ork till att göra någonting. Jag har varit hemma mer eller mindre i en vecka nu och jag borde, borde vilja göra någonting. Inte stanna hemma. Men jag orkar inte bry mig. Och att jag måste hitta några kläder till ikväll så känns det som jag orkar ännu mindre. Jag vet inte vart orken tagit vägen men den är inte hos mig iaf.


Kommentarer
Postat av: alexandra

du är duktig som går till skolan :)

men varför är inte iza där? :o

jag tycker att du ska ta hemmakväll.

för att du är väl inte helt frisk egentligen?

nu har jag fixat till så att nu tror jag att namnet syns när man kommentera! :)

TESTA!

puss babu <3

2009-10-23 @ 10:50:18
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/
Postat av: alexandra

men gerej! så farligt är det inte :)

visst, det är tråkigt. men sånt är livet.

man kan inte låta bli att gå till skolan bara för att alla ens vänner inte är där. skulle jag ha varit borta ifrån skolan större delen av förra året då eller? :o

jag saknar dig också <3

2009-10-23 @ 11:12:07
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0